Tidiga tankar.

Onsdag morgon. Myser med barnen. Uppe tidigt. Mr T kommer snart hem från ett dygnspass. Barnen ska till dagis om en timme å så ska jag iväg och jobba.

Solen skiner! :-) -7 grader. Perfekt! En dag att njutaa av!

Imorgon är det syjunta igen. Det här gången hos mej! Jag ska baka nåt gott och ladda för att hinna så mycket som möjligt på Tigern.



Att förlora att barn, hur det än händer, måste vara det värsta som kan hända! Jag vill bara sända ut en tanke till alla som varit med om det. Jag tror de svävar omkring som vackra änglar ovanför oss och ler mot oss när de ser oss!


Kommentarer
Sara Sirviö

Vi har en liten ängel som kikar ner på oss...

Tack för tanken och de fina orden!

Kramar Sara (som blev lite fuktig i ögat när jag läste det. Var längesen jag tänkte på ängeln, då det finns ett litet busfrö som tar upp den mesta tiden nu för tiden.)



2009-02-25 @ 20:06:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0