Soppa och sömnad!

Nu är jag trött.

Innan klockan var tio hade jag både bakat och kokat köttsoppa. Det kan bara betyda en sak - att jag var uppe för tidigt!
Men det är ju vår lille Gideon som är som en väckarklocka... Alltid morgonpigg, men han har också ett underbart glatt morgonhumör han! Inte för att vi slåss om att få gå upp med honom klockan 5:50... :-)

När soppan var klar tog jag med barnen ut en timme. Drog dem på bob och pulka runt snöhögarna och sen till lekparken. Tills Maja gjorde nr 2 i blöjan och det kändes vill jag lova!!! Fastän vi var ute!!!!!! Å tungt var det att dra dem idag. Jag drog så jag fick ont i tarmarna...



Men soppan blev god. Gideon somnade innan han tuggat ur munnen och jag vilade med honom medan Tobbemannen tog den andra glada med sig och besiktade renaulten! Å den gick igenom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kanske för att Maja satt å sovde så gott i bilen hela tiden och hon fortsatte sen i soffan när hon kam hem!


Kladdkaka med havregryn! Mmmmmmmmm!

Å så var det syjunta! Mitt projekt med den gula varelsen blev rejält plågad. Nu har jag kommit så långt att det börjar vara dags att bestämma mig för vad jag ska göra sen...



Men det är många ränder kvar!

...och imorgon jobbar jag en sväng innan jag förhoppningsvis får en helmysig fredagkväll med barnen, då mannen i mitt liv ska bort.

Tack för hjälpen med barnen, Sofia!!!

Sov gott!


Kommentarer
Victoria

Taack söt :) Hehe jaa om inte annat så har väl du uppfunnit ordet nu :P

2009-02-27 @ 13:43:19
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Victoria

Nu börjar den ju bli hel den lilla gula :P vad duktig du är.

2009-02-27 @ 13:45:28
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0