Bullbak och bad!

Jag hann aldrig blogga igår. Vi gjorde för mycket annat. Först var vi med barnen på badhuset. Maja var överlycklig och Gideon helt galen. Han har inget hov den lille grabben. Men efter några kallsupar blev han lite försiktigare!!

Pirogrest till lunch! Mmm mmm mmm!

Nybakta morotsbullar och linssoppa till middag.





Sen en efterlängtad syjunta! Vi har haft uppehåll sedan före jul! Tigerns alla delar är virkade. Nu ska bara allting hamna på rätt plats! :-)



Barnen kommer att älska den! Maja gör det redan.

Maja är så bra att ha. Det är hon som sager till pappa att mamma vill ha kaffe på morgonen! Idag han jag inte kliva upp utan fick första koppen på sängen! Tack älskling!

Jag ska iväg och jobba några timmar nu.

Ha en toppendag allihopa!


Kommentarer
Therese

OJ, vilken god mat!

Ännu ett recept jag bara MÅSTE ha!



K R A M vännen, ha en bra helg!

2009-02-20 @ 21:04:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0