Busungar och bussar

Måndagmorgon började med ofrivillig löpning då jag faktiskt missade en buss för första gången i mitt liv! Orkar inte dra hela den panikartade fortsättningen, men allt ordnade sig...


Idag hemmadag med barnen, så det har inte hänt mycket, fast ändå... vi har ätit frukost och busat och lagat mat och diskat och dammsugit och virkat och pusslat och stökat ner och städat och lagat mat och ätit och badats och torkats och ätit välling och busat och och och... nu väntar mamma på att de små ska bli för trötta och somna...



kan inte vara sååååå långt borta nu...

När de somnat ska jag unna mej lite fika och en film och fortsätta virka på tigerprojektet.

Om det blir tid över ska jag lägga mig på spikmattan och njuta!

Imorgon jobb och jag ska INTE missa nägon buss!!!!

:-)


Kommentarer
Pernilla

Hej!

Vad kul att följa eran vardag!

Nu har du blivit utmanad!

Gå in på min blogg och kolla...

2009-02-04 @ 22:28:58
URL: http://perne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0