Tisdagsträning och Svärmors superpirog

Jaha... när "Lille" damsugar tills batteriet är slut så får smulorna bli kvar på golvet ett tag. Även om han damsugar länge så missar han en hel del...

Idag var det kallt. Men jag lyckades ändå klä mej för mycket när jag skulle gå med barnen till dagis. Någonting verkar också hända med dubbelvagnen när det är 25 minusgrader. Det var extra tungt idag...  Men barnen var glada i alla fall. :-)

Jag gick ner på gymmet och svettades lite till. Sen hem och åt lite rester. Somnade sedan på spikmattan. Så underbar julklapp jag köpt till min pojkvän!!!!!

Och så underbar middag jag fick sen! (Efter att ha lagat den själv dock!) Jag tror att nästan alla mina favoritrecept kommer från min svärmor. Jag vet inte om jag ätit någonting godare än denna kycklingpirog med skinka och kardemumma!










Maja som vägrade makaronipudding blev som galen och ville aldrig sluta äta!

Nu sitter barnen snällt i soffan. Väntar väl på välling... Ja, då måste väl jag göra den då, Mr T. jobbar dygn igen. Men det har varit en bra dag och jag bara hoppas att det blir en bra natt. :-) Ja, nu kallar barnen!

Sov gott allihopa!


Kommentarer
Perne

Å nu vill jag ha receptet!!

2009-02-17 @ 21:07:45
URL: http://perne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0