Ikea och Isproppar

Hm... Ja, vi for på vår Ikea-tur. Jag blev upplockad ca 5.50. Vädret var bra. Inga stormar. Vi kom fram till Ikea lite efter tio och shoppade mer än sist! Men jag spräckte ingen budget den här gången. :-) Ett litet problem var bara att bagageluckan inte gick att öppna. Kan ni tänka er hur roligt vi hade när vi packade bagageutrymmet fullt via baksätet!!  Det gick ju bra faktiskt!  :-) Vi hade så roligt!!!!! Fram tills....

... bilen stannade i Antnäs.... på väg hem...

Inte så roligt när man är fyra brudar som inte förstår sig på bilar (mer inredningen i bilen) och det är 25 minusgrader ute!!!

Måste skicka ett STORT tack till Antnäs! Vi stoppade en bil, rätt bil, för vi blev inte bara bortbogserade från E4-avfarten utan även inbjudna till värme och fika!  TUSEN TACK till hela familjen!!

När bilen startade igen (efter en sup av t-sprit, som löser upp isproppar!!! nu har vi lärt oss det!!!) och en av våra egna killar kommit som vår räddande prins, körde vi hem. Knappt.... den isiga mercan stannade innan uppfarten hos den första tjejen som skulle av så där lämnade vi den och bytte bil så vi andra fick komma hem någon gång!

Kom hem sent och det kändes i kroppen när jag skulle upp 5.30 för att fara på jobbet...... Sov en stund efter jobbet innan vi for å hämtade allt jag shoppat på ikea!

Det blev ett långt äventyr den här gången!
Nästa tur blir i sommar å då ska vi minsann slippa isproppade bilar!


Idag har jag städat ut det gamla och satt upp det nya!!!
Längtar redan efter nästa resa med er älskade vänner!!!!

Pussar


Kommentarer
Anonym

Sicket äventyr!

Vad bidde det köpt då?

Förvaring, förvaring och förvaring?

Härlig blogg! Så kul att se M och G

blivit så stora!



Vi syns!/annlo

2009-02-09 @ 16:28:52
Gabriell

Min vän! Om det är någon som ska skriva bloggar så är det du. Jätteroligt att läsa om dig och ditt liv! Va kul att du startat en blogg! Kram Gubbe

2009-02-11 @ 13:57:15
Victoria

Vilken dag! :D

2009-03-01 @ 16:33:22
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0