Huvudlöst handarbete & Hamburgare!!!

Börjar det synas vad det ska bli??



I väntan på mitt gula garn virkar jagsvarta ränder. Maja fick hjälpa till att fylla den med vadd. Det gillade hon!!!

Idag har det varit härligt! Jag började med broarna runt efter att jag lämnat barnen på dagis. Lunch hemma med Mr T. Sen möte på arbetsförmedlingen innan barnen skulle hämtas igen. Då går dagarna fort...

och 18000 steg har jag tagit idag!

Till middag blev det hamburgare och grillade rotsaker och sen en massa bus! Nu sover barnen och vi vuxna myser med te och mackor. Mr T vill se film, men orkar jag? Jag ska ju upp 5.30 så jag får nog lov att gå å lägga mej med min ljudbok som man somnar så gott till!!! Så då måste jag tacka mina nuvarande arbetskamrater för att de inspirerat mig till att lysssna på ljudböcker!!!!

Ja du Rickard, de där pengarna du pratar om att jag borde ha.... var är de? De skulle inte sitta fel! Speciellt (tycker Tobbe) eftersom jag ränner så ofta till Ikea........  :-)

God natt!


Kommentarer
annlo

I love your "tellitoubbis!"

2009-02-14 @ 22:01:02
Victoria Wiklund

Heeej. Vad kul att du bloggar så man får se hur ni gullungar har det :) Jag har bloggat i över 2 år hehe, det är kul. Puss o kram!

2009-02-18 @ 16:42:16
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0