Hembakt och halsont!

Jaha, helgen snart slut. Och vi har haft en såndär där barnen varit sjuka så vi har varit inomhus. Just nu har vi alla 4 ont i halsen och snorar. Inte ofta man får vara det tillsammans allihopa samtidigt. Men för det är det ju inte så skoj. Alla är mer eller mindre griniga. Eller va? Nä, inte jag nä... typ.

Ätit har vi gjort i alla fall och lördag åt vi tacos med hembakta tortillas! Helt okej! Maja kavlade ut sin egen och det blev till ett hjärta som hon faktiskt åt upp.



Idag har jag hunnit med att baka en liten kaka. Kokostoscakaka. Vem gillar inte den!



Det var inte så svårt att hitta den tiden när barnen sov av sig lite feber. Maja var så trött att hon somnade så här...



Tobbe, han har flytt fältet. Han for ut ett tag. Barnen har somnat. Men de vaknar då och då och grinar lite. Jag sitter i tystnaden och dricker te med honung. Är trött. Längtar efter en semla! På tisdag, då ska jag äta min!!!

Tigerprojektet går långsamt frammåt. Många ränder att sy fast!

Jag har inget roligare att berätta så det är lika bra att gå å lägga sig i soffan!

Trevlig vecka, allihopa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0