Fast i frysen!

Två trötta barn som skött sig som änglar hos barnvakten idag!
Tack Johanna m.fl. som ställde upp när dagiset var stängt!!!!



Har gått bra att jobba idag! För mej! Värre var det nog för tjejen som fastnade i frysen... stackarn! Hon kom för att inspektera vårt kök och under tiden vi satt ute och fikade satt hon i fast i frysen. Det var dock beundransvärt hur lugn hon var efter händelsen!


Tigerna bakben är klara. Mer garn är beställt!    

        

















                                                                                  Detaljer från mitt nya badrum!!!

             Och sovrum!!



Nu ska jag umgås med barnen och vänta på sambon och njuta av en kopp kaffe!
Nä.. först ska jag försöka få iväg ett blommogram till våra underbara räddare i Antnäs!!!!

God kväll!




Kommentarer
Marina

Hej! Vad stora dina barn har blivit!! Tiden går fort. Vår lill-kille, Isac, har redan hunnit bli 2,5 månad - tiden går verkligen fort. Vi såg spåren i snön efter ert besök efter jul - synd att vi inte var hemma men titta gärna förbi fler gånger. Kramar.

2009-02-09 @ 22:13:19
annlo

Ida träffa ja mannen i ditt liv.

Jo, sa han, efter att jag frågat vad han

gillade det nyinköpta från Ikearesan, han gilla badrummets nya komfort, och tillade han,

att han bor i en tvårumslägenhet och

du bor i en villa! Men tanke på det du

köpt kanske!

Du är ju kvinna och tänker långt och

praktiskt och estetiskt och det är det

inget fel med. Må så gott och så syns

vi väl när vi råkas/kram.

2009-02-10 @ 22:05:27
Rickard

Ja tiden gar verkligen fort... Snoovader kan jag garna missa :) Jag trivs verkligen har men man marker oxa hur mycket vanner och familj betyder nar man reser ensam, samtidigt far man en helt ovardelig tid for sig sjalv, vilket jag tror att alla behover... Om du rakar ha 1 och en halv miljon over sa tar jag garna imot det och koper ett hus har... har finns inga hyror sa har man val kopt ett hus/lagenhet sa betalar man bara for vattnet och elen... Ha de bra dar hemma!



Puss & Kram

2009-02-11 @ 15:06:58
URL: http://rockard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0