Byxfall och badning!

Nu är det en sån där lördag igen.  Mr T. jobbar dygn. Men barnen är nybadade och på strålande humör!

Jag har börjat om med GI-kost, så det blir inget godis idag. Möjligtvis lite till barnen...?

Igår bjöd syster med familj in sig på middag och då blev det Kryddig indisk linsgryta med kyckling från www.tasteline.com !



Senare på kvällen tappade jag byxorna! Bokstavlig talat! Jag skulle springa ner i trapphuset och öppna porten för att släppa in mina vänner och precis när vi ser varandra tappar mina byxor greppet! Ja, det var så kul att jag fortfarande skrattar!!!!

Spikmattan fick jobba hårt igår. 3 personer somnade på den igår, och då var det varken jag eller Tobbe som hade tid att njuta! Men bra att den blir använd! :-)

Idag blir det inte mycket gjort! Vi blir nog bara hemma och har det bra. Vi får försöka ta igen det imorgon när pappa är ledig också!!

Appropå ledighet så vet jag inte om jag får jobba så mycket mer... Måste söka andra jobb nu!!!!!

Nu ska jag inta någon yogaställning!

bye!


Kommentarer
Victoria

haha går GI metoden SÅ fort så byxorna trillar av? :D:D

2009-03-01 @ 16:17:32
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0