Brödbak och broar

Powerstriken är över... Precis när jag beslutat att skippa träning var det för sent att avboka... Så jag for, och tur var väl det för jag hade så kul!!! Även om mina crossar bara förflyttar luft så känner jag redan av träningsvärken imorgon!

Jag promenerade en del mellan tvättarna, efter baket, tidigare idag så jag trodde mina krafter var slut. Men se bara vad lite havregrynsgröt kan göra!

Idag blev det grahamsrutor och müssli som åkte in i ugnen :-)
Grahamsrutor med lin- och solrosfrön

...och så hann jag med en loppis också!



Riktiga fynd va? Lille blev i alla fall glad för bilen!! 
...som för övrigt går på batterier så till och med jag tycker den är värd 5 kr!

Barnen var svårsövda idag. Jag var nära att somna själv när jag läste saga efter saga efter saga. Hade inte gjort nåt egentligen då jag ska upp alldeles för tidigt imorgon! Men... det är såååååå kul att få jobba lite!!!!!

Mitt pepparmintste är snart uppdrucket och jag tänker tillbringa närmaste timmen med min tigervirkning framför tv:n!

God natt!


Kommentarer
Rickard

Kul att du oxå börjat blogga. Ska försöka följa den. Ha de bra i Svearike och hälsa Tobbegubben...

2009-02-03 @ 18:59:35
URL: http://rockard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0