Väggmålningar!

Hur vi kom in på ämnet minns jag inte, men här kommer några gamla bilder. Från tiden innan digitalkameror.. Fotona är avfotograerade. Synd att min skanner är trasig!





Jag hjälpte till att göra en jaktkoja lite roligare.
Varför tog jag inte kort på alla bilderna jag målade där?????



Åsså den stora målningen jag gjorde för länge sedan nu. Jag hittade ingen bild i färg...



Målningen finns inte kvar, vilket jag såklart tycker är synd för det gjorde rummet så mysigt! :-)

När jag får ett hus, då ska jag måla en hel vägg igen! Tänker mig ett landskap med en landsväg som slingrar sig bort och så en motorcykel, så klart, i mitten av bilden!

Jag tror faktiskt att Mr T låter mig göra det! ;-)


Kommentarer
Helen

Jättefina bilder. Det kommer att bli fint i ert hus.

2009-12-14 @ 20:16:34
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0