Söndagssysslor

Värsta myskvällen igår! Jag, Maritsan och Jess. Glögg, godis, skumtomtar, the, pepparkakor, youtube, spikmattan, mer glögg, the, godis och tjejsnack!

Kom hem sent!

Jag börjar jobba om 3 timmar. Hade tänkt  baka pepparkakshus idag men jag tror att det får vänta.

Tomtetofflorna var en bra affär. Jag sålde dem för luciakronor till barnen! :-) Åsså har jag fått en till beställning så jag kanske hamnar i virksoffan en stund.



Vi har nu införskaffat allt vi behöver till grötkvällen på dagis! Gidde blir en pepparkaksgubbe!

Frukosten väntar!



Kommentarer
Emma

Söt liten Lucia!

2009-12-06 @ 18:59:43
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Emma

Söt Maja Lucia!



Nä, jag har varit utan elvisp ganska länge nu, säkert 2 år, kan vispa lättare saker i beredaren som äggvita, grädde skakar vi. Därför bakar jag bara sånt som inte ska vispas som kladdkaka och paj!

2009-12-06 @ 19:04:50
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0