Junta med jubel och julklappsinslagning!

Imorgon är det äntligen fredag! Och det var så länge sedan jag kände så! Det är skönt att jobba, men också underbart när man får en dags ledighet!

Syjuntan har slutat, det blev här hemma hos mig, och barnen, som blev överlyckliga och skrek av glädje när det kom besök, sover sött under sina täcken. Mr T har sitt torsdagpass=dygn. Vi ses först lördagmorgon!

Under juntan ägnade jag mig åt att slå in julklapparna till Mr T. Fick till några rim också!! Så mycket mer gjorde jag inte. Jo, fika...

Och nu verkar det som om jag har en timme över för mig själv! Nu blir det mammamys!!!!

Kramar till mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0