I´ve just seen a face...

...låter inte bra ikväll på min ostämda gitarr... Dock en massa härliga versioner på youtube!

Jag är helt slut... Sitter nedbäddad i soffan. Det luktar nygräddad banankaka... Inte färdig med julklapparna, men vet inte heller om jag hinner. På väg att ta en dusch. På väg att göra matlåda till imorgon. På väg att plocka upp efter barnen. Men inte säker på att någonting blir gjort...

Igår blev denna gjord:



Ska ha den på jobbet imorgon!!! :-) Å en tomteluva!

Gjorde julklappar förra veckan, till mina arbetskamrater. Små virkade versioner av dem själva!
Super-Mario-Bossen fastnade på kort:



Mycket virkat blir det... :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0