Hockey....

En skön dag egentligen. Det är kallt ute, men vackert! Skjutsade Mr T på jobbet och sen tog jag barnen med mig till mitt jobb och fikade. Ungarna bara sprang omkring i de långa korridorerna och tyckte nog det var jättekul!

Svängde förbi en kompis också på vägen hem där barnen busade av sig ännu mer.

Hem och glad över att det fanns rester i kylen så lunchen fixade micron!! :-)

Mr T lämnade däremot inga rester efter sig i natt då han hämtade mat från Krysset kl 23:30 och åt till hockeyn. Jag är glad att jag sov istället.

Sover gör lillebror nu!



Men inte i morse och eftersom Mr T var uppe i natt var det ju jag som fick stiga upp 5:30 med honom....

Tänkte lägga mig med Maja i soffan en stund och se om hennes ögonlock också blir tunga.

Klockan 17 ska vi hämta Mr T igen och handla lite nyårsgott. Men innan dess ska middagen vara lagad och uppäten. Mr T far på hockey kl 18:30... Denna hockey!!! :-)

Viloläge gäller!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0