Fikar, Fotar och Funderar...

Pust...
Det var jobbigt att köra hem i mörkret, från boliden.
Det var jobbigt att bära upp barnen i lägenheten.
Det var till och med jobbigt att sätta i motorvärmarsladden.
Och det är jobbigt att skriva f och g:n, för de fattas på tangentbordet...

Men nu känns det bra. Barnen somnade om i sina sängar. Tidigt värre!!! Jag måste försöka njuta av min kväll! Jag har gjort en kopp the. Jag har tagit fram mina projekt. Men borde inte livet gå ut på någonting annat än att hantverka varje ledig stund??? Speciellt då jag nästan aldrig gör någonting till mig själv???

Ingen tar kort på mig heller... Vill jag finnas med i kameran får jag allt ta kort i spegeln...



Inte ens säkert att jag kommer med då! :-(




Kanske kan få hjälp av Gidde med det snart??



Bakade muffins i morse, till kalaset. Men de blev för torra... Svårt baka glutenfritt ibland!

Men inte dessa:


Ska blogga det receptet när jag orkar!!!!!

Nu ska jag jobba... men ja säger inte med vad! ;-)

Sov gott inatt!!!!


Kommentarer
Jessica

hejsan gumman, du kan fly bort till hyttlidgatan om du får en ledig stund också, det hade ju vart mysigt, sen kanske åka och handla på maxi också funkar;)Kram

2009-12-14 @ 10:45:20
Emma

Jag har kort på dej!

2009-12-14 @ 22:04:40
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0