Julen i bilder!

Har en massa bilder att visa... Vet bara inte var jag ska börja... Jo, julaftons morgon, när barnen fick sina klappar...

Maja öppnade sitt, (dockhuset) och utbrast upprepade gånger: "Men vad har jag fått!"
Gideon höll sig lugnare men körde sedan glatt omkring med sitt nya släp lastat med dockhusmöbler!

JulOutfit:


Mmmmm... mat i massor. För en person med IBS är julen med all denna mat rätt jobbig. Jag får sota för allt jag stoppar i mig!


Här är min lilla familj! Och två barn som då inte är rädd för Tomten!





Mr T gillar inte skägg. Men det gör hans flickvän... Varje jul tvingar jag honom att spara och varje år, när julen är över, tycker han att det är lika skönt att få raka av det!
Jobbigt ställa in skärpan när man själv håller i kameran... :-)

Juldagen:

På väg till Klutmark. Barnen däckade. Jag strax efter....



Laddade om batterierna med glögg och Faster Pernillas hemgjorda julgodis! Åh.. så mycket gott!!!
Sen mat igen och så julklapparna.....



Idag har jag ätit för mycket också! Vi råkade lixom bjuda in oss själva till jullunch i Bureå då vi hade klappar att lämna där, och såklart fanns det hemgjort gott där med!!! Chokladasken vi fick i julklapp är det inte heller mycket kvar i... Imorgon kommer tarmarna att säga sitt!

Morbror är så skön! Han stämde till sin 12-strängade gitarr så jag fick dra några ackord. Sååå härligt ljud, men jag tror ändå det blir en med 6 strängar för mig. Min kära mor är så generös att ett gitarrköp är betydligt underlättat! Älskar dig mamma!!! (lika mycket för chokladkakan!:-) och för att du känner mina behov ofta bättre än jag själv)

Appropå mormor, så hälsar hon och morfar på i dockhuset!

Ny köksinteriör!

Ny säng

och Kaniner i bur!


Vi lekte en stund tillsammans när Gideon somnat. När hon väl kommit igång ville hon inte sluta. Men jag fick henne att bädda ner alla dockorna och hälsa dem godnatt. Men sen sa hon att de skulle vänta där på henne... så hon kanske blir sur imorgon när dockhuset är flyttat upp på säkra hyllan för att Gideon inte ska sabotera...

Nåja... nu försvann i alla fall min kväll. Blogga tar tid. :-)
Mr T är ute. Hockey eller Poker... vet inte riktigt. Jag rör mig nog mot spikmattan nu. Antar att det är min tur att stiga upp med Gideon imorgon...




Kommentarer
Jessica

fullt upp som vanligt med andra ord:) Ni ser ut att ha haft det mysigt iaf!!tusen kramar

2009-12-26 @ 23:40:28
URL: http://sidenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0