Armont och Amigurumi!

Ligger efter i bloggandet. Tog svininfluensa-vaccinet i onsdags och blev sjuk... Torsdag jobbade jag för hårt och fredag låg jag hemma!

Men ikväll har jag klättrat i träd. Ett mänskligt träd! Efter en härlig middag hos vänner blev det till att träna lite hård vinterträning med en fotbollskille! ;-) Riktigt kul!

Momentet blev visst förevigat av en fotograf också... Men jag tror inte ni vill se mig i aktion, klättrandes runt en tonårings överkropp.. Eller???

Men ni får se mitt senaste verk:



Eller inte riktigt senaste. Sista projektet blev kaffedränkt när jag spillde ut en hel kopp över bordet och golvet. Boken om amigurumi förstördes... nästan, några sidor blev lite oläsliga. Så typiskt mig! Projektet klarade sig väl sådär... det får dofta kaffe!!!:-)



Jag och barnen hade roligt i lekparken i morse. Gideon bara strålar när han får vara ute och leka! Jag drömmer mig bort från lägenheten.........



Fredagens härliga middag! För till lunch blev det bara tråkiga rester...



Å så en liten Jossan-jobbar-bild. Fast det är nog förbjudet att fota i byggnaden...

Imorgon är det kalas hos min 6-barnsfar till bror. Den äldsta dottern fyller år och jag har fått baka!! :-)

Det bloggar jag om senare!



Kommentarer
Helen

Jodå, Jossan klättrande kring en tonårings överkropp lät intressant. ;-)

2009-12-12 @ 23:00:20
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/
Åsa

Jag har bildbeviset :)

2009-12-13 @ 20:47:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0