2009-12-24

Så har man överlevt ännu en julafton. Men lugnet har inte lagt sig. Vi ligger över hos mina föräldrar liksom min syster med familj. Imorgon blir det mys (läs bus) några timmar innan vi drar vidare till nästa firande med Mr T´s familj. Men vi hinner ta det lungt på morgonen! Sorteringen av julklappsskräpet tog lite tid och det står fortfarande kvar påsar här och där omkring i huset med brännbart, papper och kartong och en del med julklapparna. Mr T blev överlycklig av det har fick av mig! Ska försöka fota en del imorgon! Just nu är det så skönt att bara sitta i tystnaden i soffan i mitt barndomshem och känna på mättnaden efter mammas goda julbord (och lite godis) och njuta av att barnen äntligen sover. Det hörs lite ljud då och då från de övriga i huset. Här råder stämning. Stämning av jul. Gemenskap. Nu ska jag hålla min sambo i handen en stund innan John Blund sveper förbi även här. Åh, undrar just om det blir någon julotta för P??? :-) JULKRAMAR!!!


Kommentarer
Mario

God Jul på er alla.

Då du har möjlighet att värma upp virknålen

kan du väl virka 2 par till av de nu berömda tomtesockarna, Malin vill ha (STRL. 38)

Vill även ha ett lite speciellt par, strl. 37 på höger och strl. 39 på vänster



Vi syns på Måndag

2009-12-26 @ 13:15:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0