Vi har varit sams...

...hela dagen!!

Men husvisningen glömde vi bort. Då var det nog inte meningen att vi skulle bo i det huset!

Vi sprang! Mr T 1 mil på 53 och jag ca hälften på 34. Det var därför jag gjorde en blixt i håret! För att jag är så snabb!!!

:-)

Nooooot!

Men det var skönt att springa i alla fall!!!

Nu sitter jag och ritar tatueringar... de blir bara bättre och bättre så det är bara att bestämma sig när det är bra nog! Undrar om inte min härliga vän "Maritsan" kan lägga sin finish på dem sen!! ;-)

Barnen är härliga!

kramar!


Kommentarer
Maritsan

Helcool frilla och apan blev ju hur fin som helst!!! Maritsan kanske kan lägga en finish... vem vet....? :)

2009-08-11 @ 22:04:37
Helen

Fin frilla!

2009-08-12 @ 09:52:34
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/
Sweet Kaylee

Haha Blixten vad rolig du är :D

2009-08-18 @ 11:36:15
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0