Trädgårdstokig!

Vi drog till fällfors igår! För att plocka lite bär! Vi kom hem med:

Blåbär
Hallon
Rabarber
Krusbär
Vinbär
Ärtskidor
Morötter
Potatis
Dill
& några härliga recept att testa! Bl a en härlig Äppelpaj med marängtäcke... Ska prova! Fast äpplet fick vi inte plocka, då mammas äppelträd i år bara gett just 1 frukt! Men äpplen har vi hemma (Icas)!

:-)

Allt detta (utom blåbären) från min mammas trädgård! Helt underbart!



Mammas trädgård inspirerar också till min tatuering! Jag har bara inte haft tid att skissa mer på den!



Blev förföljd av en humla ett tag... Han ville nog bara visa sina konster framför kameran!



Å snigel har hittat sin plats!!



Idag ska vi också ut. En sväng på stan. En svang på abf. En sväng till en lekpark. Och ett Me&I party ikväll!

God dag allihopa!



Kommentarer
Jessica

Saften vi drack när ni var på besök var gjord av hallon, rabarber och krusbär. Jag var ute och cyklade men du hade ju lite rätt i alla fall:)

2009-08-26 @ 20:35:57
URL: http://sidenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0