TorsgagsTänk...



Sitter och ritar på min nästa tatuering... Börjar närma mig... Men jag hade mardrömmar inatt. Mr T tatuerade mig, enligt mina mönster, men när det var klart hade jag helt andra tatueringar. En val över ansiktet, ett stenblock över skuldrorna och en tredje hemsk tatuering längst ner på ryggen. Jag var så  besviken! Och dessutom hade han inte använt någon färg. Allt var bara helt rött.... och sen helt plötsligt borta dagen efter... Vilken besvikelse! Nåja, Mr T ska inte tatuera mig!

Solen skiner, men luften är inte varm. Cykelvagnen gick lite sönder på väg till dagis. Men inte allvarligare än att man fixar det med en skiftnyckel. Men då måste man ALLTID ha med sig en skiftnyckel!!! Om det inte går att få tag i reservdelar. Ska kolla det!

Tänkte även gå på biblioteket idag. Behöver någonting spännande romantiskt att läsa! Förslag??

Ska även låna någonting spännande att läsa för barnen om kvällarna. Såg på kommunens hemsida att biblioteket numera öppnar kl 10! Sommartiden slut! Så jag kan snart gå... fast först ska jag slänga ihop en sallad som ska följa med och bjudas på vid älvsbrinken! Ska luncha med minst en kär kusin!

Vi var på en husvisning igår. Men det var inget för oss. För mycket att renovera, och vi ska ju inte renovera, inte jag och Mr T. Vi ska hålla ihop och sams och flera av våra vänner har ju separerat efter renoveringsperioder, så vi ska inte renovera. Älskade Mr T...

Han jobbar dygn idag, länge sedan sist. Ser fram emot en mysig kväll med mina vildingar! Får försöka hitta på någonting riktigt kul! Eller bara ta det lungt och bygga tågbana.. det funkar också!

Igår kunde jag inte sitta stilla. Jag pysslade på här hemma med allt möjligt medan barnen var på dagis. Idag har jag bestämt mig för att inte göra någonting.... förutom.... allt jag ska göra...

som den där salladen.. går nu... hej!



Kommentarer
Emma

Du är underbar!

2009-08-14 @ 10:32:37
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Jessica

hejsan gumman,är nu i skåne,har bloggat som du ville men blev inte så märkvärdigt,inte riktigt på humör, inte ens tagit några bilder...:(

Visst skulle du på kundtjänst partyt, jag ska jobba mellan 13-19 dessutom.Kanske kan hitta på nåt på lördan, ex suring med maritsan?Kram

2009-08-15 @ 21:18:10
URL: http://sidenmark.blogg.se/
ann-louice

Allt du berättar verkar helt normalt enligt Dick.

Han tjuvläser över min axel!!!

Var sams. Älska varandra. Hitta friden i samvaron.

Det övriga ordnar sig. Jag lovar.

Lycka till på jobbet i helgen på Solvik!

Pussisar och en kjaam....

2009-08-16 @ 00:12:24
Vicki

jag kommer ihåg när du hade gjort den där tatueringen på armen när jag var hos er, vad avundsjuk jag var hehe :P

2009-09-01 @ 21:48:15
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0