Suring med syster!!!!!!!!!!!!!



Makalösa mackor!!!!!



Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Nu är det sista veckan på sommarjobbet. Det är med blandade känslor jag går därifrån på fredag! Det har ju varit jätteskoj samtidigt som det är väldigt krävande! Men det bästa är alla underbara människor jag fått jobba med och lära känna!

På fredag blir vi dessutom bjudna på fika!! Gott gott gott!!

Fika fick jag faktiskt igår också, på Marits balkong. Maja följde med och blev lika bra vän med Marit hon! Vi besökte sen både en sanndlåda och en lekpark, så det var en nöjd liten tjej som sen somnade i cykelsadeln...

Lillebror fick spendera kvällen med Mr T, men de följde oss med cykel en bit på väg!!!



Måste gå å sova nu så jag är pigg imorgon!

Tack syster för surströmmmingen!!!!! 


Kommentarer
emma

Tack för att ni kom och förgyllde vår kväll!

2009-08-06 @ 10:36:09
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0