Sitter och rullar en penna...

...fram och tillbaka.... trött...

Kanske på grund av broarna runt-löpningen! Mr T cyklade efter med båda barnen sovandes i cykelvagnen.

Nu vankas det lunch. Någon slags kycklingsallad som vi slängt ihop tillsammans!




Jag klarade nog utmaningen igår ganska bra. Kommer då inte ihåg nåt jag gjorde... Farligt ändå om det skulle bli en vana att inte göra någonting. Fast jag vet inte om det är möjligt när man har små barn...
:-)

Vi byggde i alla fall tågbana igår, det gjorde vi. Men konstaterade att vi måste skaffa fler delar!



Barnen har svårt att låta bli varandra idag, bråkar lite väl mycket. Vi tar nog och far ut en sväng. Handla lite, leka lite.

Eventuellt någon husvisning ikväll, sen vet jag inge mer...

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0