Fräsch Frilla och Fina Figurer!

Ja... jag har äntligen klippt mig!!!!

Så här blev det:




 
Lite annorlunda, mycket roligt!!!

Har hunnit virka fler amigurumis också! Här är en utan namn till Alice från Frankrike!



...och pingvinen med pappersasken



Det växer på balkongen! Solrosorna som Maja fick så i början av sommaren står snart i blom och Pumpan ska nog ge frukt! Pumpan är växten med störst blad!



Jag har haft en skön helg.. har känts som semester. Och att vakna på måndagmorgon och inte stiga upp... det var skönt! Arbetsförmedlingen har haft besök av mig idag, så nu stämplar jag igen! Vi gick en sväng på stan innan vi åkte ut till badet med barnen.

Imorgon blir det träning. Om nu jag och min sambo börjar tala med varandra igen efter ett kraftigt missförståndsgräl tidigare ikväll.... det är det vanliga.. någon av oss hör fel, det blir missförstånd, båda blir irriterade, vi vill inte vara med varandra, vart tar man då vägen när man bor på 50 kvadrat och 2 små sover i sovrummet...  Mr T har suttit i köket, men efter en halvtimme på en barstol så vill man inte sitta där längre.... Nåja, nu sitter vi då vid varsin dator (i samma rum) men undviker varandra.

Om vi blir sams... så kanske vi tar en löprunda imorgon! Åtminstone start och mål på samma ställe men Mr T springer en mil och jag bara en halv.

Och om vi nu blir sams, och håller sams, så kan det hända att vi åker på husvisning imorgon också! Det får vi allt se! Huvudsaken är ju att jag åtminstone är snygg i håret!!!!

Nu ska jag virka igen, en ny figur, och hinner jag ska jag skissa lite på en tatuering jag vill göra!

God natt allesamman!!!!


Kommentarer
Emma

Tråkigt med bråket...men fina djur och haftig frilla! Kram

2009-08-11 @ 21:12:28
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Sweet Kaylee

Jag skulle vilja räkna alla roliga frisyrer du haft genom tiderna. :D hehe!

Ja det vore ju grymt kul. Men ni har ju liiiite längre att åka :D så inet så konstigt kanske att niinte varit där? :)

2009-08-18 @ 11:33:28
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0