Jag stal en lista!


Roligaste karusellen?
Bergodalbana!
Bil du vill ha?  PT cruiser
Om 5 år?  4 barn och HUS!!!
Kan du byta däck på bilen?  Det borde gå!
Tror du på reinkarnation?  Njae...
När grät du senast? Efter den där insidenten med näsblodet....
Vad saknar du i ditt liv?  HUS och 2 barn till... :-)
4 platser där du varit på semester? Teneriffa, Marmaris, Linköping, Uppsala!
Spaghetti eller makaroner? Den första.
Favoritsport? Löpning om jag ska göra det själv, eller box. Fotboll om jag måste se på!
Vad är det roligaste jobbet du haft? Förhoppningsvis det jobb jag får över sommaren! Annars ekonomibiträde på Norrgårda!!
Senaste pojkvän/flickvän?  Mr T
Vad frågade någon dig senast?  "Har du fått igång den" (Mr T)
Vem är enligt dig vackrast på jorden? - Mina barn
Har du bra självförtroende?  Jag tror på mig själv, ja.
Vad vill du döpa dina barn till? Maja och Gideon har jag ju redan men vad ska nästa heta? JAG behöver nog förslag!!
Vad är du rädd för?    att vara ensam i skogen (älgar och björnar)

Vilka olika djur har du ridit på? Kamel, Elefant, Hästar
Vad finns alltid i ditt kylskåp? Mjölk till kaffet och Kaviar!
Vad finns alltid i din frys?  Kyckling, men det är Mr T som ser till att det finns. Åsså kakor....
Vilka av Sveriges 7 underverk har du besökt?  Göta Kanal bara. Min kusin bor vid kanalen.
5 kändisar du träffat / pratat med? Kommer inte på någon...

Något du måste sluta med?

Inte sluta, men minska på kaffedrickandet. Och kanske sluta lägga papper under läppen, (där snusen låg förr)




Kommentarer
Viks

marmaris är det turkiet? googlade lite det såg skitfint ut!

haha va papper som snussubstitut?? eller va? :D



kraaam!

2009-04-14 @ 23:47:10
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Rickard

just hemkommen försöker jag uppdatera mej vad som hänt och jag undrar om anstälningsintervjuen gick bra och om du fått ngt besked. Var sökte du jobb? Hoppas det gick bra. Husköpet då? hur går det med det har ni hittat ngt?

2009-04-15 @ 19:12:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0