Saker på C!

"Är det där choklad, mamma", frågade Maja.
Mamma svarade bara:
"Mmmmmmmmmmmmmmm"



Tänkte att jag skulle inviga detta hjärta som jag fick i julklapp av allra käraste syster!



Invigning i form av en form fylld med Chokladkladdkaka med frön och nötter. :-)



Det blev ingen smet över till mig, men vem tror ni provsmakade den färdiga kakan först??? :-)
       JAG!!!!! :-)




CHOKLAD!!!!!

Sen Carbonaran som kommer att föjla med oss till fjälls. Problem uppstod dock när jag upptäckte att jag druckit för mycket Coffee med mjölk under dagen så jag fick nöja mig med en vattenbaserad pastasås, men det blev jättegott!!!

Jag lade dessutom till några korn kardemumma och det är inte fel det!



Och en blommande novemberCaktus i bakgrunden!

 



Kommentarer
Anonym

Ser gott ut, nästan sugen på att skippa fredasfesten och hänga med till fjällen och chokladkakan!

2009-04-13 @ 19:22:02
Maria

Vilka läckerheter! Jonthe och jag skulle gladeligen anställa dig här i vårt kök! ;-)

2009-04-13 @ 21:36:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0