Pyssel med Petra!

Det var trevligt igår. På syjuntan. Decoupage var en hit. Riktigt roligt! Vi gjorde en hel del saker vackrare. Får väl lägga upp nån bild vid tillfälle.

...och kakan, den med maräng, den var GOD god GOD GOD GOD god GOOOOOD!!!!!!! Jag och Mr T avnjöt var sin liten tårtbit (som jag också ska lägga upp bild på senare) i solen utanför vår port. Trevligt ställe att äta lunch på också!

Min cykel blev lagad också. Hade rejält med punka. Flera hål. Maja fick åka på en cykeltur, överlyckligt skrikande åt alla vi cyklade förbi. "Titta på mej, jag är här uppe, vi cyklar"  Ungefär så skrek hon till alla...

 Jag fick testa flåset jag!

Idag har vi bränt pengar. Inte bokstavligt... Mr T köpte dyra skor och jag bara lite smågrejer till helgen... :-) Det blir en bra helg! ! !

Lunch på torget och pizza till middag! Sådana dagar är härliga! Och köket rent! Pizzan åt vi hos Mr T:s föräldrar där jag fick hjälp att pyssla snygga av barnens faster  Petra! Tack!

Nu är det tyst... och skönt... Mr T på pokerkväll och barnen sover sött.

Vad ska jag då göra? vet inte... å så skönt!

Jag tror att jag har fått sommarjobbet! :-) Ska skriva på avtal på tisdag. :-)

Tack för idag! Vi ser fram emot imorgon! :-) Sov sött!


Kommentarer
syrran

Grattis!

2009-04-24 @ 22:08:25
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0