Muslitillverkning och misslyckanden!

Min egen müsli, ett måste på morgonen!




Sen ett väldigt misslyckat bak... inte värt att visa nån bild på den kakan. Provade ett nytt recept på en långpannekaka med kanel, men fy... den gick varken att grädda färdig eller äta...

Nästa vecka ska vi till fjälls. Jag hade tänkt baka och laga mat hemma så det finns mycket gott att ta med sig upp. Jag får väl göra nytt försök idag, men då blir det nog något beprövat. :-)

Mr T jobbar en timme till, sen kommer han hem! Vi ska ha en mysig dag. Handla och baka och vara med varandra. Mr T ska träna, jag var till gymmet igår jag. Ett härligt pass som känns i armarna idag! 3,5 km på löpband, tills skosnörena på mina nya löpardojor gick upp! Sen lite styrka och lite yoga!

Det snöar ute!

Mr T vill byta skoter! Summit...?

Krambjörnarna på tv och barnen på strålande humör!



Älskar livet!

Idag skickar jag en extra kram till kusinen som behöver en!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0