Mördeg och monster

Tidig morgon, igen. Men sen vi ställde om klockan till sommartid blir det närmare kl 6 än 5!

Min pojkvän är underbar! Älskar dej Mr T!!!!!

En syjunta till avklarad. Jag hann virka en del på Projekt "X".
 
Högerdelen:

Börjar det likna nåt??


Senaste baket:
Mördeg plus vaniljsås...

...plus mördeg...


= Vaniljkaka


Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!

Idag ska jag och sambon till Kiropraktor-Robert. Vi ska "in på service" båda två. Kiropraktor-Robert ville gärna träffa barnen så de får följa med. Hoppas att de sköter sig bara så man får njuta av behandlingen!

Vi har inga andra planer idag och det känns så skönt! Fast jag har jättemycket på min lista som jag borde ta itu med. Saker som jag tror kommer att bli uppskjutna in i det sista fast de borde prioriteras... Måste hitta motivation till att ta itu med dessa monster.

Jag går och letar efter den...


Kommentarer
Maria

Kan det vara en bi-sparkbyxa?? :-)

2009-04-03 @ 21:29:26
URL: http://miramaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0