Min Mr T!!!

Idag är en sån där dag då jag vaknade med en känsla av att jag världens bästa flickvän. Kan det bero på att jag fick sovmorgon kanske? Hoppas i alla fall att det håller i sig hela dagen!

Lillebror ska på dagis, Maja som hostar med feber ska få vara hemma. Det blir nog ett varv runt broarna igen då vi har en ny GI-vecka sedan söndag. Ingen högintensiv träning utan snabba kolhydrater!

Åsså har vi köpt en cykelvagn! Superfin! På tradera, så nu väntar vi leverans vecka 21...? En kombinerad cykel- barn- och joggingvagn! 3-i-1...

Det är också Valborgsmässoafton! Jag känner ingen Valborg att gratta, men vi är bjudna på Valborgsfirande med knytkalas och brasa! :-) Frågan är hur vi ska göra med Maja.... Ska jag stanna hemma med henne?

Nu ska jag gå och vara en mysig flickvän! ;-)

Kramar till Mr T!






Tofflorna jag stickat och tovat och pyntat... Syns det att jag fick slut rosa garn??? :-)





Hi Hi---

Ha en härlig dag!!!!!


Kommentarer
Viks

du är så duktig på hantverk ju! <3

2009-05-03 @ 19:30:43
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0