Kollektivmiddag?

Hm... kommer jag och min syster någonsin bo tillsammans i ett kollektiv? Det vet man aldrig så det kanske inte skadar att öva.

3 i filmkoja...


Mitt kök är inte stort, det vet alla som varit hos oss. Ändå går det hur bra som helst att både laga middag ihop utan olyckor och att sitta 6 personer och äta utan problem! :-)

Det vi lagade:





Pressad potatis äter man för sällan! Vi kallar denna rätt "fettförbrännarlax".

Och så ett klädbytardagsfynd i Mr T:s smak! Min actionhjältessnörd. :-)



Imorgon kommer pappan hem (jobbat dygn) och jag tänkte försöka ut och springa då. Sen har vi mycket att göra. Hämta släp, hämta skoter, fjällen-handla, fjäll-bak, fjäll-carbonara, fjäll-packa och tvätta och så kanske kollektivmiddag hos systeryster... Hinner vi med allt??? Bäst jag vilar nu då! :-)

Go´nattkram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0